Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Συνέντευξη με τον Πέτρο Κράλλη!


Καλησπέρα φίλοι μου.Σήμερα το FitnessTips4You εγκαινιάζει μια νέα κατηγορία,που θα περιλαμβάνει συνεντέυξεις απο άτομα γύρω απο τον κόσμο του Fitness και της ομορφιάς.Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος σήμερα γιατί στα ''εγκαίνια'' της κατηγορίας αυτής έχω κοντά μου τον φίλο και συντοπίτη Πέτρο Κράλλη!


Πέτρο καλησπέρα.Καλώς όρισες στην παρέα του FitnessTips4you.

 Καλησπέρα... Καλώς σας βρήκα και χαίρομαι που είμαι στην παρέα σας!!!

Πες μας λίγα πράγματα για σένα.

Είμαι 25 χρόνων και κατάγομαι απο τα Γιαννιτσα... Μεγάλωσα κ σπούδασα εδω... Εχω τη δική μου επιχείρηση κ παράλληλα δραστηριοποιούμαι στον χώρο του μοντελιγκ... Εχω κανει ενδιαφέρουσες δουλειές κ εχω πάρει μέρος σε διαγωνισμό ομορφιάς τον ιουλιου του 2010 στην αθηνα, στον οποίο κατεκτησα τον τίτλο FIRST RUNNER UP MR INTERNATIONAL GR 2010 ... Γενικά είμαι άτομο με πολλές δραστηριότητες κ ενδιαφέροντα κ προσπαθώ σε καθημερινή βάση να βελτιώνομαι σε όλους τους τομείς της ζωής μου... Είμαι αισιόδοξος κ προσπαθω πάντα να βλέπω τα πράγματα απο την θετική τους πλευρά... Αποστρέφομαι οτιδήποτε μου χαλάει την διάθεση κ προσπαθω πάντα για την καλη διάθεση όλων... Είμαι κοινωνικός αλλα παράλληλα λίγα άτομα ανήκουν στον κύκλο των στενών φίλων... Αυτο που δεν χανω πάντως είναι το χαμόγελο μου... Και την πίστη μου...

Πόσο καιρό ασχολήσε με το modeling;

 Ασχόλουμε απο το 2008, αλλά μέτα την συμέτοχη μου στα καλλιστεία και τον τίτλο υπηρξε αλλαγη στη ζωή μου, τόσο ξαφνική και ευχάριστη που δεν το περίμενα...

Δουλέυεις πάνω σε κάτι αυτο το διάστημα;

Ναι, κανώ επίδειξεις μόδας για γνωστές αλυσίδες καταστημάτων,φωτογραφίσεις για αλυσίδες καταστημάτων ρούχων και πηγαίνω σε events ως guest ...

Γνωρίζω καλά οτι η δουλειά σου απαιτεί να διατηρείσαι σε φόρμα συνεχώς.Πόσες φορές την βδομάδα γυμνάζεσε;

Γυμνάζομαι 4-5 φορες την εβδομάδα... Θα προτιμουσα περισσότερο αλλα ο χρόνος μου είναι περιορισμένος λόγω υποχρεώσεων...


Ακολουθείς κάποια ''σκληρή'' διατροφή,ανήκεις στους ''λίγους'' που τους ευνοεί ο μεταβολισμός τους,ή κάτι ενδιάμεσο για να διατηρείς το σώμα σου γραμμωμένο;

Προσπαθω να ακολουθώ ένα συγκεκριμένο προγραμμα διατροφής... Σε συνδυασμό με γυμναστική εχω το επιθυμητό αποτέλεσμα...

Τα μελλοντικά σου σχέδια;

Είμαι άτομο πού δεν κανώ σχέδια για το μέλλον δεν μου αρέσει να σχέδιαζω αλλά να χαιρομαι την κάθε στιγμή ως έχει...

Σε ευχαριστούμε πολύ Πέτρο!Σου ευχόμασται κάθε επιτυχία στο μέλλον!Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα.

Εγω ευχαριστω κ ανταποδιδω... Ελπίζω σε μια επόμενη συνάντηση μας











                          http://www.facebook.com/petros.krallisb?fref=ts

Facebook page:http://www.facebook.com/pages/Petros-Krallis/149539281735843?fref=ts

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *