Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2011

Το όφελος από τις κάμψεις


Τις κάμψεις μπορείτε να τις κάνετε σε οποιοδήποτε μέρος και σε οποιαδήποτε στιγμή. Αποτελεί μια ιδανική άσκηση για την διατήρηση ενός
καλού σχήματος του σώματος.

Οι κάμψεις είναι μια κλασική και αποτελεσματική άσκηση, στην οποία χρησιμοποιούνται πολλές αρθρώσεις, επομένως και πολλές μυϊκές ομάδες. Δεν είναι υπερβολικό εάν πούμε, ότι συμμετέχουν όλοι οι μύες. Μερικοί απ’αυτούς έχουν δυναμική δραστηριότητα και άλλοι βρίσκονται υπό στατική τάση, για να κρατήσουν το σώμα σε όρθια στάση.  Σε δυναμική μυϊκή δραστηριότητα κατά την διάρκεια των κάμψεων συμπεριλαμβάνονται κύριως οι μεγάλες μυϊκες ομάδες, δηλαδή ο  θωρακικός μυς και οι τρικέφαλοι  των χεριών και έμμεσα βαρύνεται το εμπρόσθιο μέρος των ωμών, το μπράτσο, τους μικρούς μύες του καρπού, τους μύες στο κάτω μέρος της πλάτης και του τετρακέφαλου.

Οι μεγάλοι μύες του στήθους είναι οι μοναδικοί που δεν μοιάζουν με κανέναν άλλον μυς, επειδή οι μυϊκές  ίνες δεν είναι σε μια κατεύθυνση, είναι λίγο σαν βεντάλια που ξεκινάει από την κλείδα. Ακριβώς για αυτή την δομή των μυϊκών ινών του θώρακα, η καθεμία άσκηση βαραίνει ορισμένες ίνες, μόνο με τις κάμψεις επηρεάζονται όλοι οι μύες και διαμορφώνουν τέλεια τους θωρακικούς μύες (και όχι μόνο αυτούς).
Αυτοί που έχουν να αντιμετωπίζουν τα περιττά κιλά πρέπει να ξέρουν, ότι σε μεγαλύτερο βαθμό ο μεταβολισμός επηρεάζεται από τις κάμψεις.

Οι σωστές κάμψεις απαιτούν,  κατά την διάρκεια τους,  το σώμα να βρίσκεται σε μια γραμμή, ο γλουτός να μην υψώνεται και η μέση να μην είναι χαμηλά. Όταν λυγίσετε τους  αγκώνες (σε γωνία 90 μοιρών), τότε όλο το σώμα κατεβαίνει προς τα κάτω, χωρίς να χαλάει την γραμμή του. Για να κάνετε σωστές κάμψεις πρέπει να σφίξετε τους μύες της κοιλιάς και των γλουτών.

Πηγη:omorfia.org

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *